Saturday, February 19, 2011

 ohh , TIDAK ! aku sangat memerlukan kau AFZAN AMIRUL B ROSLI AMRAN ..
satu hari aku ta jumpe kau , macam setahun b :( sedih aku . bile lagi aku na jumpe kau ha ? bile bile ?
ngerr . sedih teramat aku dibuat nye ! SUMPAH b , aku SAYANG kan kau . aku RENDU kan kau . aku CINTE kan kau . aku PERLU kan kau sangat sangat ! ta sangke kan , bende ni bole tejadi pade diri kau . kenape tak dengan orang laen ? kenape mesti kau b ? :( aku susah na trime ni smue . susah sangat !
sampaikan aku rase kau na pegi jauh dari aku . if kau na tahu , aku rase sunyi sgt bile kau tade depan aku . yealh , slalu kite begurau same same , jalan same same , carik pasal same same . lagi lagi , kau ta cium dahi aku . perhh , sedih  doe :( tapi kau mesti ingat b ! pape pon  yang tejadi only you in myheart . tade sape sape dh . toe janji aku dkt kau afzant ! hmm , oke lhaa pape pon IMISSYOU , ILOVEYOU , INEEDYOU & IWAQNT YOU IN MYHEART !!!!

No comments:

Post a Comment